maanantai 14. syyskuuta 2015

Be-You-Tiful.

//Löysin bloggerin luonnoksista tällaisen vanhan uudenvuoden lupauksen. 

Joka vuosi minä lupaan ottaa enemmän kuvia. Joka vuosi minä lupaan, että uskallan mennä myös kameran eteen. Joka vuosi yritän. Joka vuosi pupu menee pöksyyn. Joka vuosi luovutan.

Jos ei näe heikkouksia ja puutteita, on vaikea kehittyä. Kyllä. Mutta silti olisi tärkeää olla armollisempi itselleen. 

Minä mesoan aina naisen mallista mediassa. Mutta unohdan sen, että minun pitää myös itse näyttää mallia kahdelle pienelle tytölle. Minun pitää olla vahva. Minun pitää olla ylpeä siitä mitä olen. Jos ei muuten, niin siksi ettei tämä järjetön itsekritiikki siirry mini-ihmisiin.

Minä olen minä. Sen pitää riittää. Se riittää.

Jossain näin tekstin BE YOU TIFUL. Se iski. Osui. Upposi. Tein oman pikaversioni (alla). Lupaan olla itselleni ystävällisempi ja mukavampi tänä vuonna :) 


Ei kommentteja: