tiistai 4. helmikuuta 2014

Välillä vähän paperia ja kuvia.

Joko olette kyllästyneet pelkkiin elokuviin? Project Life elää tässä rinnalla. Ihan huomaamatta. 

Etusivu on aika mustavalkoinen. Näitä kuvia ei ole vedetty minkään filtterin läpi. Ne ovat mitä ovat.



Yksi valokuva jaettuna kolmeen taskuun + pari paperia PL-paketeista ja Studio Calicoa. Isot numerot ovat Ikean pakettikortteja (tai tageja). iPhone-paperi piti saada mukaan, sillä suurin osa tämän koko albumin kuvista on rakkaalla nelosella kuvattuja.





Ja koska se on PL, päätin että Becky ansaitsee myös paikan :)



Siinäpä alku. Lisää kuvia on olemassa, ne ovat vuoden ensimmäisistä viikoista. Ja ne ovat parempia kuin nämä. Tuon näytille, jos joku tahtoo nähdä.

3 kommenttia:

päivi kirjoitti...

no tahtoo nähdä! ehdottomasti!
nimimerkillä oma odottelee alottamista, kiitos sun innostaman postauksen uskaltauduin ja osasin tilaamaan niitä sieltä hollannin kaupasta!

Nelsson kirjoitti...

En uskalla kertoa mitä kaikkea muuta olen tilaillut :)

päivi kirjoitti...

huh parempi niin! mutta hei mä oon sulle ikikiitollinen koska viimeinkin löysin paikan mistä saa tilattu ilman mitään helevetin visaa ja en oo tuotakaan tajunnut ettei tarvi niitä tulleja miettiä vaan jopa tänne korpeen ihan pihaan postisetä sen kantoi <3 soot just nyt mun sankari ja pelastaja ja suurin project life idoli:D
että jaksa vain kantaa lapsia loskasta, minä ainakin kannustan! hyvin sä vedät!